|
1991
- první návrhy tvaru karoserie
- vývoj vozu stál 1,2 miliardy korun (stav k roku 1994)
|
|
| 1992 - v první polovině roku začala výroba testovací série modelu Škoda Felicia
1993
- výroba ověřovací série vozů
| |
| 1994
- vyrobeno 50 ks prototypů bylo 5. září 1994 ve Vrchlabí
- oficiální zahájení sériové výroby bylo 17. října 1994 v Mladé Boleslavi
- 50 ks prototypů ve Vrchlabí
- První sériová ŠKODA FELICIA z ní sjela přesně v 10:20 hodin 17.10.1994.
- oficiální představení vozu bylo 26. října 1994, trojicí nových hatchbacků v barvě české trikolóry
- start prvního soutěžního prototypu na Rallye Šumava v Klatovech
- homologace FIA číslo A-5528, A-5551 pro sportovní užití vozu Felicia Kit Car 1300 a 1500 ccm
| |
| 1995
- zahájena výroba prodloužené verze s označením Felicia Combi
- počátek výroby dvoumístné užitkové verze s označením Pickup
- oficiální představení Felicie s motorem 1,6 MPi a> a 1,9 Diesel
- Felicia se stala automobilem roku ve Švédsku
- výroba akčního modelu Laurin & Klement v kůži a s klimatizací
| |
| 1996
| |
| 1997
- facelift stávajících modelů, montáž nové masky
- akční model Pacifik
| |
| 1998
- velké úspěchy soutěžních posádek týmu škoda Motorsport v Mistrovství světa, první místo ve skupině F2
- limitovaná série 3000 kusů akčního modelu Magic v září 1998 s granitovou metalízou
| |
| 1999 | |
| 2000 | |
| 2001
- ukončení výroby užitkové varianty v dubnu 2001
- poslední Felicie (Hatchback a Combi) byla výrobena 21. června 2001
| |
|