 |
1991
- první návrhy tvaru karoserie
- vývoj vozu stál 1,2 miliardy korun (stav k roku 1994)
|
 |
 | 1992 - v první polovině roku začala výroba testovací série modelu Škoda Felicia
|  |
 | 1993
- výroba ověřovací série vozů
- oficiální zahájení sériové výroby 5. září 1994 ve Vrchlabí a 17. října 1994 v Mladé Boleslavi
- oficiální představení vozu bylo 26. října 1994
- start prvního soutěžního prototypu na Rallye Šumava v Klatovech
- homologace FIA číslo A-5528, A-5551 pro sportovní užití vozu Felicia Kit Car 1300 a 1500 ccm
|  |
 | 1995
- zahájena výroba prodloužené verze s označením Felicia Combi
- počátek výroby dvoumístné užitkové verze s označením Pickup
- oficiální představení Felicie s motorem 1,6 MPi a> a 1,9 Diesel
- Felicia se stala automobilem roku ve Švédsku
- výroba akčního modelu Laurin & Klement v kůži a s klimatizací
|  |
 | 1996
|  |
 | 1997
- facelift stávajících modelů, montáž nové masky
- akční model Pacifik
|  |
 | 1998
- velké úspěchy soutěžních posádek týmu škoda Motorsport v Mistrovství světa, první místo ve skupině F2
- limitovaná série 3000 kusů akčního modelu Magic v září 1998 s granitovou metalízou
|  |
 | 1999 |  |
 | 2000 |  |
 | 2001
- ukončení výroby užitkové varianty v dubnu 2001
- poslední Felicie (Hatchback a Combi) byla výrobena 21. června 2001
|  |
|